Szanowni klienci. Chcemy na wstępie odpowiedzieć na kilka Twoich pytań:
1)Paczki zgodnie z regulaminem sklepu paczki wysyłamy w ciągu 1-14dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
2)Status zamówienia w zakładce "moje zakupy" nie zmienia się automatycznie przy przelewie na konto, tylko przy płatności DotPay. Jeżeli dokonałaś/eś więc przelewu tradycyjnego na konto a status pozostaje bez zmian, nie ma powodu do obaw, Twoje zamówienie z pewnością już trafia do realizacji w dniu zaksięgowani wpłaty.
3) Status zamówienia zmieni się na "wysłane" w dzień zlecenia do odbioru Państwa paczki przez firmę kurierską. Przewidywalny czas dostawy - następnego dnia roboczego, lub po 2 dniach roboczych w zależności od pracy firmy kurierskiej InPost w Państwa mieście.
4) Nie wysyłamy paczek za pobraniem.
5) W przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o zapoznanie się z cennikiem poniżej i po zakupie w sklepie, i wybraniu formy płatności "przelew na konto", prosimy o kontakt: shop@hugglesrepublic.pl w celu otrzymania dalszych wskazówek i IBAN I SWIFT banku.
DOSTAWA
1) Wysyłka następuje 1-14dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
2) Paczki wysyłane są drogą kurierską - kurier InPost
4) Koszt wysyłki wynosi 12,90zł  brutto(cena zmienia się przy zamówieniach przy formacie niestandardowym)
5) Firma kurierska InPost zastrzega sobie możliwość doręczenia paczki w ciągu kolejnych 1-4dni roboczych
6) Koszt wysyłek zagranicznych UPS / DPD na terenie UE 39zł-86zł brutto, w zależności od kraju docelowego.
W celu ustalenia szczegółów kosztu wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt: shop@hugglesrepublic.pl
  • Anglia UK      65 PLN
  • Austria AT     50PLN
  • Belgia BE      55PLN
  • Czechy CZ     55PLN
  • Dania DK       60PLN
  • Estonia EE     60PLN
  • Francja FR     63PLN
  • Grecja GR      69PLN
  • Hiszpania ES   70PLN
  • Holandia NL   53PLN
  • Irlandia GB    66PLN
  • Irlandia IE     105PLN
  • Litwa LT         65PLN
  • Niemcy DE     39PLN
  • Rosja RU        69PLN
  • Szwecja SE    95PLN
  • Słowacja SK   50PLN
  • Słowenia SI    75PLN
  • Ukraina UA     69PLN
  • Węgry HU      60PLN
  • Włochy IT      65PLN

(Wysyłka na Ukrainę, do Rosji, Grecji za pośrednictwem Poczty Polskiej -list polecony priorytet. Składając zamówienie do tych krajów, a także niedostępnych na powyższej liście z cennikiem, prosimy o składanie zamówień drogą mailową: shop@hugglesrepublic.pl )

6) Do zamówienia nie dołączany jest dowód zakupu w formie papierowej. Jest on do pobrania w zakładce "moje zakupy" / "faktury" w panelu klienta. W przypadku zwrotu / reklamacji bezwzględnie musi być dołączony - w innym przypadku zwroty i reklamacje nie będą uwzględniane. 
ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

1) Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupujący będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie hugglesrepublic.pl bez podania przyczyny. Może odesłać towar w stanie nienaruszonym w ciągu 10 dni roboczych (14dni kalendarzowych) od dnia odebrania przesyłki.
2) Kupujący w celu zwrotu towaru bądź wymiany zobowiązany jest do poinformowania o zaistniałym fakcie Sprzedającego drogą mailową na adres biuro@ghettobaby.pl , następnie odesłania towaru przesyłką pocztową rejestrowaną na adres:  Huggles Republic  ul. Jantarowa 29/54 20-582 Lublin
3) Przy zwrocie towaru bądź jego wymianie koszty przesyłki ponosi Kupujący.
4) Po otrzymaniu przez firmę maila informującego o wymianie towaru firma odeśle wiadomość zwrotną o możliwości wymiany oraz poda numer konta, na który należy przesłać pieniądze na pokrycie kosztów związanych z ponownym wysłaniem towaru.
5) Firma nie przyjmuje zwrotu towaru wysłanego za pobraniem.
6) Kupujący ma możliwość wymiany towaru tylko na inny rozmiar tego samego produktu pod warunkiem, że dany towar w wybranym przez Klienta rozmiarze jest dostępny.
7) Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, nieoderwane metki. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, dołączony do zamówienia, lub pobrany w panelu klienta w sklepie.
8) Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru, przez okres 1 roku od dnia dostarczenia produktu. W przypadku powstania wady, należy odesłać uszkodzony produkt na adres podany w zakładce ZWROTY/WYMIANY/REKLAMACJE. Firma w ramach reklamacji towar naprawi, lub gdy wada będzie uniemożliwiała jego naprawienie, wyśle nowy, wolny od wad produkt.